Brity girl
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Brity girl

م, , , , ن, , , , ت, , , , د, , , , ى, , , , ل, , , , ك, , , , ل, , , , ش, , , , ئ, , , ,

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

وقت قريب حماقى

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

المساهمات : 129

وقت قريب حماقى Empty
مُساهمةموضوع: وقت قريب حماقى   وقت قريب حماقى Icon_minitimeالسبت يونيو 14, 2008 8:47 pm

ولغايه وقت قريب كنت بقول على قلبك طيب كنت بقول ان انت حبيب فيك الخير ولقيتك غير كده خالص طب حتى دنه مكنتش ناقص ده انت طلعت بتكدب خالص لا ده كثيير دنه قلت ان انت حببني مش معقول تبعد وتسبني حتى مهانش عليك تحاسبني في اي كلام والله الايام بتغير وانت طلعت في عيني صغير وانا على ايه اسكت واتحير يالله سلام ولغايه وقت قريب كنت بقول على قلبك طيب كنت بقول ان انت حبيب فيك الخير ولغايه وقت قريب كنت بقول على قلبك طيب كنت بقول ان انت حبيب فيك الخير ولقيتك غير كده خالص طب حتى دنه مكنتش ناقص ده انت طلعت بتكدب خالص لا ده كثيير مه كده بعد الي عملته الي ما بينا انت الي بداته دنه سلمتك قلبي جرحته هقولك ايه دنه مش لاقي كلام بصراحه كنت جرحني لكن بالراحه طول الوقت ده كله قلبي بتخدع فيه ولغايه وقت قريب كنت بقول على قلبك طيب كنت بقول ان انت حبيب فيك الخير ولقيتك غير كده خالص طب حتى دنه مكنتش ناقص ده انت طلعت بتكدب خالص لا ده كثيير
https://farfora.yoo7.com

وقت قريب حماقى
صفحة 1 من اصل 1